Instagram

Siguenos en Blogger Siguenos en Linkedin Siguenos en Facebook Siguenos en YouTube

Disseny i elaboració de material de comunicació

Us deixo els ppt de classe per acabar el Primer NF de l'UF1.


Us deixo enllanç Viatge al cor d'Ikea del programa de TV3 Valor Afegit del 14 de setembre del 2016

Canvis en la comunicació a partir de la publicitat 2.0




08 Pla De Comunicació de Rafael Cañete Diseño



El Pla de comunicació:

  • El Pla de Comunicació és el document que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament qui som i què fem.
  • El Pla de Comunicació ens marca tots els passos que hem de donar per aconseguir: vendre més, ser més coneguts, tenir més clients, ser més valorats, generar més confiança…
  • El Pla de Comunicació estableix un calendari per posar en marxa cada acció.
  • El Pla de Comunicació ens marca el camí a partir de les següents qüestions:
    • Quin és l’objectiu que busquem?: vendre més, fidelitzar els nostres clients, tenir més clients, donar-nos a conèixer, generar confiança, millorar la imatge, reclutar voluntaris, recaptar fons, explicar què fem…
    • A quin públic ens dirigim?: usuaris, clients, votants, plantilla, pacients, proveïdors, líders d’opinió, veïns, administracions, col·lectius professionals, institucions…
    • Què hem de dir?: què oferim, què ens diferencia de la competència, per què ens ha de triar a nosaltres…
    • Com farem arribar aquests missatges?: xarxes socials, mitjans de comunicació, publicacions digitals, publicitat, xerrades,…
    • Quines seran les accions per aconseguir el nostre objectiu?: promocions, cursos, actes, dia de portes obertes, jornades, fòrums, patrocinis, concursos,…
    • Quan realitzarem cada acció?: cronograma amb la data concreta de posada en marxa i durada de cada acció.
Definició Briefing

El briefing o brief (carta o informe,ve del llatí i significa breu) derivatiu de l'adjectiu brevis, és un anglicisme emprat en diversos sector com el publicitari, el disseny, militar... És un document o sessió informativa que proporciona informació a l'agència de publicitat per a què generi una comunicació, anunci o campanya publicitària.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada