Us deixo enllanç Viatge al cor d'Ikea del programa de TV3 Valor Afegit del 14 de setembre del 2016
Canvis en la comunicació a partir de la publicitat 2.0
08 Pla De Comunicació de Rafael Cañete Diseño
El Pla de comunicació:
- El Pla de Comunicació és el document que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament qui som i què fem.
- El Pla de Comunicació ens marca tots els passos que hem de donar per aconseguir: vendre més, ser més coneguts, tenir més clients, ser més valorats, generar més confiança…
- El Pla de Comunicació estableix un calendari per posar en marxa cada acció.
- El Pla de Comunicació ens marca el camí a partir de les següents qüestions:
- Quin és l’objectiu que busquem?: vendre més, fidelitzar els nostres clients, tenir més clients, donar-nos a conèixer, generar confiança, millorar la imatge, reclutar voluntaris, recaptar fons, explicar què fem…
- A quin públic ens dirigim?: usuaris, clients, votants, plantilla, pacients, proveïdors, líders d’opinió, veïns, administracions, col·lectius professionals, institucions…
- Què hem de dir?: què oferim, què ens diferencia de la competència, per què ens ha de triar a nosaltres…
- Com farem arribar aquests missatges?: xarxes socials, mitjans de comunicació, publicacions digitals, publicitat, xerrades,…
- Quines seran les accions per aconseguir el nostre objectiu?: promocions, cursos, actes, dia de portes obertes, jornades, fòrums, patrocinis, concursos,…
- Quan realitzarem cada acció?: cronograma amb la data concreta de posada en marxa i durada de cada acció.
Definició Briefing
El briefing o brief (carta o informe,ve del llatí i significa breu) derivatiu de l'adjectiu brevis, és un anglicisme emprat en diversos sector com el publicitari, el disseny, militar... És un document o sessió informativa que proporciona informació a l'agència de publicitat per a què generi una comunicació, anunci o campanya publicitària.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada