Us deixo un enllaç sobre el tema del pagament de productes i serveis a través del mòbil en el punt de venda de Mango.
Inditex ja va començar a utilitzar aquest sistema el setembre passat. Aquest sistema permet pagar i triar la mercaderia des de qualsevol punt de la botiga. Les cues per pagar s'han acabat. Tot el sistema serà més fluid i ràpid.
Ja existien moltes apps que permetien pagar per aparcar, reservar taula... Ara a través del nostre mòbil comprem temps també.
Quins avantatges i desavantatges hi veieu?
Bloc per als meus alumnes de cicles superiors de Comunicació publicitària i Estratègia de Màrqueting Digital
dimecres, 19 d’octubre del 2016
dimarts, 4 d’octubre del 2016
EL BIG DATA
Us deixo un enllaç interessant sobre
el BIG DATA (dades massives)
i la seva utilitat no només per tenir èxit a les sèries de TV com House of cards.
Algoritmes i milions de dades que recullen els gustos i les tendències dels consumidors del s.XXI.
I encara un altre article interessant: Nada es gratis (si no estàs pagant és que el producte ets tu!)
el BIG DATA (dades massives)
i la seva utilitat no només per tenir èxit a les sèries de TV com House of cards.
Algoritmes i milions de dades que recullen els gustos i les tendències dels consumidors del s.XXI.
I encara un altre article interessant: Nada es gratis (si no estàs pagant és que el producte ets tu!)
diumenge, 2 d’octubre del 2016
Tenen futur els canals públics de televisió?
dijous, 29 de setembre del 2016
Com seduir i gestionar el talent del 'millennial'
Us deixo enllaç interessant sobre el perfil del millennial de la mà d'un expert.


- · Quines conclusions en traieu d'aquest nou perfil de consumidor?
- · Podeu encasellar-lo dins dels perfils descrits a la unitat formativa de classe: indecisos, complaents, autoritaris, aconseguidors, estrategs?
- · Us hi identifiqueu?
divendres, 23 de setembre del 2016
Nova Llei catalana de Comerç


dilluns, 5 de setembre del 2016
Sigueu benvinguts i benvingues al bloc!
Un deixo un extracte del poema Viatge a Ítaca, escrit el 1911 per K. Kavafis, basat en l'Odissea d'Homer.
El viatge marítim és una al·legoria clàssica de la vida, en el qual el camí, difícil i ple d'aventures, és la vida i el port on s'arriba és el destí desitjat i llunyà, al qual s'hi arriba com un savi heroi o sàvia heroïna.

El viatge marítim és una al·legoria clàssica de la vida, en el qual el camí, difícil i ple d'aventures, és la vida i el port on s'arriba és el destí desitjat i llunyà, al qual s'hi arriba com un savi heroi o sàvia heroïna.
VIATGE A ÍTACA
Quan surts per fer el viatge cap a Ítaca,
has de pregar que el camí sigui llarg,
ple d'aventures, ple de coneixences.
(...)
Sempre tingues al cor la idea d'Ítaca.
Has d'arribar-hi, és el teu destí.
Però no forcis gens la travessia.
És preferible que duri molts anys
i que ja siguis vell quan fondegis a l'illa,
ric de tot el que hauràs guanyat fent el camí,
sense esperar que t'hagi de dar riqueses Ítaca.
(...)
Extracte del poema Viatge a Ítaca de Konstantin Kavafis.
Traducció de Carles Riba.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)